TomTom Service

Heb je je TomTom bij MrGPS gekocht en loop je tegen een probleem of defect aan dan mag je daarbij uiteraard contact met me opnemen. Mail me svp even in ‘reply’ op je bestelbevestiging.

ECHTER:
Is er sprake van een daadwerkelijk defect dan raad ik aan rechtstreeks contact op te nemen met TomTom. Niet om me er makkelijk van af te maken, maar omdat mijn ervaring is dat het via de weg vrijwel altijd razendsnel opgelost wordt. Ga daartoe naar help.tomtom.com.

LET OP: kocht je je toestel elders? Neem dan contact op met je leverancier. Ook al verschijnt deze pagina hoog in google: MrGPS is NIET een emailadres van tomtom en alleen open voor wie ook bij mrgps een toestel kocht. Sorry, maar ik ben geen algemene onbezoldigde helpdesk!

Onder het motto ‘gedeelde smart is halve smart’: problemen die ik nu en dan tegenkom zijn:

  • motorsteun heeft te veel speling (vooral bij toestellen die in 2015 zijn aangeschaft)
  • autosteun laadt toestel niet op danwel toestel wordt door de computer niet herkend (vooral bij toestellen die in 2016 zijn aangeschaft)
  • per ongeluk update afgebroken – update niet opnieuw op te starten

Maak je niet ongerust – mijn ervaring is dat e.e.a. snel en soepel opgelost wordt.

En mocht dat onverhoopt toch niet zo zijn (wat ik nog nooit heb meegemaakt): neem dan graag alsnog contact met mij op!