de motorsteun levert geen spanning
Hoe sluit je je Motorsteun aan? heel simpel: rood op de plus, zwart op de min. Liefst ‘geschakeld’ (zodat er geen spanning is als het contact uit staat). Geen rocket science.
En of het goed werkt is eenvoudig te testen door het uitgeschakeld toestel in de steun te schuiven: als er spanning op staat zal het toestel vanzelf inschakelen.
Tóch komt het nu en dan voor dat de motorsteun geen spanning doorgeeft. Meestal blijkt dat dan, na aanschaf van een nieuw toestel, meteen. Heel soms ontstaat het euvel pas na enkele maanden.
En uiteraard is dat een garantiekwestie, eenvoudig op te lossen:
Neem even contact op met TomTom (telefonisch gaat het snelste NL: 020-8501022, BE: 027-007-270. ). Je krijgt dan instructie hoe de oude steun gratis op te sturen en je ontvangt vanzelf een nieuwe. Voordeel van deze route is dat verzenden gratis is. Hou wel rekening met 5 tot 10 werkdagen verwerkingstijd. Heb je komende weekend een trip? Wacht dan even met opsturen en gebruik even je telefoonlader; op de interne accu gaat de Rider zo’n 5 uur mee; zeker als je tijdens de lunch even kunt bijladen red je het daarmee makkelijk.
Sta je aan het begin van een meerdaagse vakantie dan is bovenstaande natuurlijk niet optimaal; heb je je toestel bij MrGPS gekocht: neem dan even via mail of telefoon contact met me op en ik zal proberen te voorzien in een snellere oplossing.
Tell us how can we improve this post?
Stel je eigen vraag!
(wordt dan mogelijk toegevoegd aan de kennisbank)
(wordt dan mogelijk toegevoegd aan de kennisbank)