Mijn Rider hangt, start niet op of start telkens opnieuw op.
Het kan voorkomen dat je toestel ‘rare dingen doet’; bijvoorbeeld dat hij bij inschakelen alsmaar opnieuw opstart. Wat daarvan de oorzaak is is dan niet altijd duidelijk. Maar da’s niet zo belangrijk: als de oplossing maar duidelijk is.
In onderstaande video zie je een duidelijke uitleg hoe je dat probleem kunt oplossen:
https://youtu.be/MsCNY2tbq_w
Attentie:
Het kan zijn dat na een dergelijke reset navigatiestemmen en/of flitspalen ontbreken. Neem in dat geval even via mail of telefoon contact op met TomTom.
En dat geldt ook voor als het op deze manier niet zou lukken: bel even met TomTom: 020 753 5818 . Mijn ervaring is dat daar vriendelijke en bovendien goed geinformeerde mensen achter zitten.
Tell us how can we improve this post?
Stel je eigen vraag!
(wordt dan mogelijk toegevoegd aan de kennisbank)
(wordt dan mogelijk toegevoegd aan de kennisbank)