Beschrijving
Je hebt, wellicht al vele avonden, lopen stoeien met je toestel en de software. Misschien heb je zelfs de cursus DVD al gevolgd en vragen gesteld aan andere gebruikers op internet. Maar het wil maar niet lukken…
Of misschien heb je helemaal geen zin in al dat gezoek in allerlei informatie maar wil je gewoon persoonlijk en direct geholpen worden..
En dat kan; ik ben je graag van dienst.
Maar… hoe leuk ik het ook vind om andere te helpen; daar gaat erg veel tijd in zitten. En tsja… ik moet ook m’n boterham verdienen. En omgekeerd: mensen kunnen zich bezwaard voelen mij te benaderen; zeker als het toestel elders werd gekocht.
Om daar tòch een mouw aan te passen bied ik ‘MrGPS Personal Support’. Loop je tegen een vraag aan, en vermoed je dat dat nog wel eens vaker kon gaan voorkomen, dan is dat misschien een interessante optie.
Voor die 49 euro ontvang je een code waarmee je vervolgens gedurende een jaar na eerste gebruik meermaals een beroep op me kunt doen.
Daartoe leg je dan via de MrGPS support pagina je probleem voor. Afhankelijk van de aard van het probleem zal ik vervolgens telefonisch of via de mail contact opnemen om je te helpen. Meestal dezelfde dag. Vaak binnen een uur; heel soms kan het enkele dagen duren.
Dat meermaals betekent gewoon ‘zo vaak als nodig’. Maar wel binnen redelijke grenzen uiteraard. Ik zal op enig moment wel aangeven wanneer die grens nadert (iets dat ik tot dusverre nog nooit heb hoeven doen).
Overigens kan ik niet 100% garanderen dat ik je probleem zal kunnen oplossen; het kan zijn dat ik je toch naar je leverancier moet verwijzen. Vooral problemen met Bluetooth zijn moeilijk op afstand op te lossen. Maar ik zal in ieder geval mijn uiterste best doen.
Omgekeerd: het hoeft echt niet alleen om het toestel of software te gaan. Je kunt ook bij me terecht om bijvoorbeeld je zorgvuldig voorbereidde vakantie-route toch nog eens een laatste kwaliteits-check te laten geven.