Sorry!

Sorry! Het spijt me… Je hebt me via email een vraag gesteld maar ik kan er helaas niet op reageren. 

Zeker: ik vind het leuk om te helpen! Als ik iemand snel op het juiste spoor kan zetten draai ik daar echt m’n hand niet voor om. Het lastige is alleen dat ik jaarlijks duizenden van die vragen krijg. Ik bedoel dat niet arrogant, maar echt: ik kan ze onmogelijk allemaal beantwoorden. 

Het lastige is bovendien dat ik (ahem) een beetje bekend ben in GPS land. Effect daarvan is dat, als je googelt op ‘contact tomtom’ ook al snel deze website vindt. Maar daarvoor moet ik je toch echt naar help.tomtom.com verwijzen!

Heb je je toestel bij MrGPS gekocht dat ligt dat uiteraard anders. Sterker: dan had je deze link niet moeten ontvangen; kennelijk kon ik je bestelling niet terugvinden: mail me dan even opnieuw. Liefst met bestelnummer, anders met (andere?) naam/emailadres waar vandaan de bestelling gedaan werd. 

Voor alle anderen: informeer even bij je leverancier, fabrikant of gebruik google. Bezoek ook de internetfora en de facebookpagina’s specifiek over de Garmin Zumo of TomTom Rider

Veel succes!

Hans Vaessen

MrGPS